Najczęściej zadawane pytania
  1. Czy koszt przesyłki wliczony jest w cenę książek?
    Nie, koszt przesyłki nie jest wliczony w cenę książek. Na terenie Polski jest to koszt zryczałtowany, który nie zależy od wielkości przesyłki.
    Przy wysyłce za pośrednictwem Poczty Polskiej jest to 13 zł w przypadku płatności przelewem lub kartą oraz 22 zł w przypadku płatności przy odbiorze. Przy wysyłce kurierem jest to odpowiednio 18 zł i 23 zł. 

  2. Czy na fakturze będą ujęte koszty wysyłki?
    Na fakturze koszty przesyłki są ujęte jako oddzielna pozycja.

  3. Chcę zapłacić przelewem, jak mogę to zrobić?
    Przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję „Płatność przelewem", a po sfinalizowaniu zakupów, dokonać wpłaty na konto bankowe MediPage sp. z o.o. Zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

  4. Jak szybko realizowane są zamówienia?
    Książki wydawnictw MEDIPAGE oraz MED-MEDIA:
    W przypadku płatności przelewem, książki wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, natomiast w przypadku płatności przy odbiorze, w ciągu 2 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 7 dni roboczych.
    Czas dostawy książek wysyłanych za pośrednictwem kuriera wynosi ok. 48 godzin od momentu realizacji zamówienia przez księgarnię MediPage, natomiast za pośrednictwem Poczty Polskiej od 3 do 14 dni.
    Książki wydawców zagranicznych:
    Czas realizacji zamówienia dla książek w wydaniu zagranicznym jest dłuższy i wynosi od 21 do 60 dni roboczych. Czas oczekiwania zależny jest od dostępności konkretnych tytułów u współpracujących z MediPage wydawców zagranicznych.

  5. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
    Należy wejść w zakładkę „Twoje zamówienia" i sprawdzić aktualny status zamówionych przez Państwa książek.

  6. Czy jest możliwe połączenie zamówień, które są już złożone, ale jeszcze nie zostały zrealizowane?
    Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy jednak o szybki kontakt mailowy lub telefoniczny z naszą księgarnią. Jeżeli pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, połączymy oba zamówienia, a koszty wysyłki zostaną naliczone jak za jedną paczkę.

  7. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
    Na prośbę telefoniczną lub mailową Klienta możemy zmienić złożone zamówienie. Zmiana jest jednak możliwa tylko do momentu wysłania przesyłki.

  8. Zamówiłem książkę polską oraz książkę wydawcy zagranicznego. Czas realizacji obu zamówień jest inny. Czy oba towary dostanę w oddzielonych przesyłkach?
    Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie skompletowania wszystkich tytułów zawartych w zamówieniu i wysłane jako jedna paczka. Na życzenie Klienta możliwy jest podział zamówienia, jednak należy to zaznaczyć w komentarzu lub skontaktować się z księgarnią wysyłając mail na adres ksiegarnia@medipage.pl

  9. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionej książki?
    Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w naszym biurze przy ul. Fałata 2/48 w Warszawie.

  10. Zapomniałem hasła do swojego konta. Co mam zrobić?
    Aby otrzymać hasło, proszę kliknąć w link „Nie pamiętasz hasła?", który znajduje się pod okienkiem do logowania, a następnie wpisać adres e-mail, który podali Państwo, logując się do sklepu. Prosimy postępować zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się w księgarni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl